Veelgestelde vragen


Kan ik mijn bestelling terugsturen?
We hopen dat iedereen blij is met zijn of haar aankoop. Als dat niet het geval is, heeft u vanaf de datum waarop u uw bestelling heeft ontvangen, veertien dagen de tijd om het product terug te sturen. Zonder opgaaf van reden. Neem hiervoor eerst contact op met ons via info@houseofdiaz.nl.  U ontvangt hierbij de kosten van de aangekochte producten binnen veertien dagen retour. De eventuele verzendkosten en de kosten voor retourzending zijn voor uw rekening. Dit geldt niet voor items bezorgd via Lokale bezorging, deze aankopen zijn definitief.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Dat is geen probleem. Neem hiervoor contact met ons op via de mail op info@houseofdiaz.nl. Wij zorgen dat het helemaal goedkomt.

Hoe bestel ik bij jullie?
Klik bij het betreffende artikel op 'nu kopen'. Hierna wordt je doorverwezen naar de pagina waar je jouw gegevens in kan vullen. Wanneer je op doorgaan klikt kan je (afhankelijk van wat je besteld hebt) de bestelling laten bezorgen via PostNL, lokale bezorging via onze koerier of laten klaarleggen om opgehaald te worden bij Cometa in Amsterdam Noord.

Wat is de leveringstermijn?
Voor artikelen die verzonden worden met PostNL streven wij ernaar deze binnen vijf dagen te verzenden.

Indien u kiest voor lokale bezorging nemen wij contact met u op om een bezorgtijd af te spreken. Dit is vrijwel altijd in dezelfde week van aankoop.

Artikelen die u komt afhalen bij Cometa kunnen tijdens reguliere openingstijden gelijk worden opgehaald. 

Toch een ander moment afspreken? Neem dan contact met ons op via info@houseofdiaz.nl en dan komen we er zeker samen uit.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Uiteraard, dit kan tijdens reguliere openingstijden bij Cometa in Amsterdam Noord.

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan via alle grote betaalmethodes zoals ApplePay, creditcard en IDeal. Helaas is contact betalen in de winkel voor de artikelen die aangeboden worden in de webshop niet mogelijk.

Is mijn betaling/bestelling gelukt?
Wanneer de bestelling is gelukt ontvang je een ee-mail opo het door jou opgegeven adres met de bestelinformatie. Deze kan in de 'ongewenste inbox' of spambox terecht zijn gekomen, kijk hier dus ook eventjes. Toch geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op en wij zoeken het voor je uit.

Verkopen jullie cadeaubonnen?
Op dit moment verkopen wij helaas geen cadeaubonnen. 

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Jazeker! Wij hebben Cometa in Amsterdam helemaal ingericht. Alle items die in de webshop staan zijn daar fysiek te bekijken. Daarnaast kun je genieten van een hapje of drankje, omdat Cometa een koffiebar en restaurant is. 

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
Alle items zijn tweedehands en hebben daarmee al een eerder leven gehad. Garantie geven wij om deze reden niet. Wel lopen wij onze producten volledig na en repareren wij ze waar nodig alvorens ze de winkel in gaan. Daarnaast willen wij dat je zo lang mogelijk van je nieuwe item kan genieten. Mocht er dus iets misgaan met je bestelling neem dan altijd contact met ons op en dan bekijken we samen de mogelijkheden.